فرشته ی آسمونی ما ...

روز مادر ...

1390/3/4 0:24
نویسنده : مانانی
377 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز مادره عزیزترینم، و من در آرزوی داشتن تو، لحظه ها رو سپری می کنم...فرشته

فرشته ی زیبای من، تو عزیز دلم که نمی دونم الان کجایی! آرزو دارم که روزی با صدای زیبات، منو با کلمه ی مقدس "مادر" صدام کنی...

آروم بخواب عزیزکم، که هنوز نیومده، و تا آخر دنیا، همه ی دعاهای خوب دنیا رو بدرقت می کنم...

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دیشب بابا جونی کلی غافگیرم کرد، یه دسته گل سرخ بزرگ بهم هدیه داد، و یک میلیون تومان پول! که به حسابم واریز کرده بود. دستش درد نکنه، خیلیییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم، ولی بیشتر از اون، شرمنده شدم، که نمی تونم این همه محبت رو جبران کنم، آرزو به دلم مونده ، که برم سر کار، و با پول خودم برای بابایی یه هدیه ی خیلی خوب بخرم....

یاد 5 سال پیش افتادم، درست پاییز سال 85 بود، بابایی، توی ماشین بهم 40 تومان پول هدیه داد، خدا می دونه چقدر خوشحال بودم، توی اتوبوس تا برسم به خونه،یادمه که یه شادی خیلی عمیق توی دلم بود........

خدایا شکرت به خاطر همسر ماهی که قسمتم کردی، فقط خودت می دونی که چقدر دوسش دارم، نه به خاطر هدیه ها، به خاطر همه ی محبت ها و مهربونیاش......

فرشته ی قشنگم، از آسمونا برای سلامتی بابا جونی خیلی دعا کن... اگه تو هم بیای پیشمون، زندگیمون مثل یه زندگی زیبا توی بهشت می مونه، گرچه الانم در کنار بابا جونی بی نهایت خوشبختم...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تقدیم به همه ی مامانا، همین طور مامان خودم، که همه ی بداخلاقیامو تحمل می کنه و خم به ابرو نمیاره... 

 

بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

 

 

کارت پستال روز مادر (English) 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)